27 Nisan 2015 Pazartesi

Kocişle kahve keyfi..

Geçen akşam çocuğu uyuttuktan sonra eşim Özer'le kahve içelim dedik.
Tabi kahveyi koyar koymaz fotoğrafını çekip "kocişle kahve keyfi" yazasım geldi.. Tabi beni bir gülmek aldı ki sormayın..  Neden mi?  Bazı görüntüleri o kadar çok görüyoruzki bir süre sonra hepimize normal gelmeye başlıyor..

Birincisi bütün gün yorgunluktan canımız çıkmış, ev berbat, çocuk hasta... Çamaşır, bulaşık bekler.. Bunları yapmaya takat yok.. Ama kahvenin fotoğrafını paylaşırken sanki bütün gün keyiflerden keyif beğenmişiz gibi bir hale bürünüyoruz.. E ben şimdi fotoğrafın altına bütün gün yaşadıklarımı yazsam bir çekiciliği olmayacak sanırım.. Malum trend keyifli ve kıskandırılacak şeyleri paylaşmamızı gerektiyiyor..
Zaman zaman "kahve keyfi, çay keyfi zart keyfi zurt keyfi" diye paylaşımlara "hay keyfine.." yazasım gelmiyor değil.. Hele ben keyiflerden keyif beğenemiyorsam..!

Herşeyi paylaşabiliyoruz madem sosyal paylaşımlarda "tuvalette ..k keyfi" niye yazılmıyor? Şahsen daha büyük bir keyif bilmiyorum ben hayatta :)

Yemek paylaşma konusunda da hassasım ya.. İnsanın canı çekiyor.. Hele benim gibi iştahlı ve rejim yapmak zorunda olan biriyseniz içten içe yediğiniz küfürlerin haddi hesabı yok bilesiniz.. Her yemeği paylaşan kişilerden "Cenaze de helva keyfi" gibi paylaşımlar da bekliyoruz...

Birde bu keyiflerin yanında kullanılan "kociş"ler var tabi.. Çoğu bıyıklı, maço Türk erkeklerinden oluşan kocalarımız keyflerin yanında "kociş" oldu.. Misal ben eşimi biriyle tanıştırırken "kocişim" diye tanıştırsam genlerindeki efelik kabarıp "kociş mi? HÖÖYTT" demez mi? Bu kocişli cicişli evlerde sistem nasıl işliyor bir sormak gerek tabi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder